Szukając sposobów na urozmaicenie różnych działań reklamowych, warto zdecydować się na najbardziej kreatywne pomysły. Tradycyjna reklama już nie wystarczy, trzeba sięgnąć po efektywniejsze rozwiązania. Gadżety reklamowe to nie tylko długopisy, notesy, ale także czekoladki z logo.

  1. Dlaczego warto zdecydować się na czekoladowe gadżety?
  2. Co można znaleźć w ofercie?
  3. Jeśli nie czekoladki, to co?

Dlaczego warto zdecydować się na czekoladowe gadżety?

Czekoladę uwielbiają wszyscy, dlatego czekoladki świąteczne dla firm sprawdzą się w każdej sytuacji, zwłaszcza podczas zbliżających się świąt. Czekoladka z logo wzmocni kampanię reklamową, zostawiając miłe wspomnienia. Dzięki temu pokazuje się także szacunek do kontrahenta. Jedząc czekoladę, pobudzamy ośrodek przyjemności w mózgu, dlatego nasza firma tylko na tym zyska, budując elegancki wizerunek. Nie każde pralinki nadają się do tego, dlatego warto zdecydować się na wersje dopasowane do stylu zawodowego. Dzięki swoim niewielkim rozmiarom są idealne do wielotorowej dystrybucji na wiele sposób. Można wykorzystać je w różnych sytuacjach — idealnie sprawdzają się zarówno podczas spotkań biznesowych w siedzibie firmy, oficjalnych konferencji, jak i na targach branżowych. Często używa się je także jako upominek dla klientów odwiedzających siedzibę firmy. Wielokrotnie znajdziemy słodycze firmowe  przy recepcjach, salonach SPA, w pokojach hotelowych, gabinetach kosmetycznych i salonach fryzjerskich, salonach samochodowych itp. Wszystko zależy od naszej wyobraźni.

Co można znaleźć w ofercie?

Na rynku można znaleźć przeróżne opcje czekoladek reklamowych. Firmy oferują różne opcje personalizacji, takie jak nadruk na opakowaniu czy specjalna obwoluta lub ozdobna wstążka. Można także dobrać czekoladki w zależności od gustu i smaku, który wolimy.Można także dopasować szczegóły opakowania, przekazując biznesowe intencje. Od tego zależy marketingowy komunikat, który chcemy przekazać.

Jeśli nie czekoladki, to co?

Oprócz czekoladek możemy znaleźć cukierki promocyjne. Jest to także uniwersalny prezent, który ma duże szanse na pozytywny odzew niezależnie od wieku klienta. Pierwsze wrażenie w marketingu jest bardzo ważne, dlatego jakość i design liczą się tutaj podwójnie. Design powinien zwracać uwagę i logo powinno być w widocznym miejscu. Oprócz słodyczy zawsze dobrze widziane są tradycyjne i praktyczne gadżety, takie jak długopisy, kubki, Powerbanki czy smycze. Wszystko to można uzupełnić słodyczami i wtedy mamy możemy liczyć na sukces marketingowy.